the daily rune

Alla inlägg under december 2011

Av cklara - 28 december 2011 20:29

          

såhär kan det se ut ja. Vill påpeka att teckningen med massa folks inte var klar när jag fotograferade och nu orkar jag inte ta en ny. Bilden till höger är ett rent nybörjarförsök. Jag brukar inte skugga mina bilder vanligtvis, så this was a first for me.

Av cklara - 27 december 2011 19:51

 

Min storebror dumpade den här lilla saken hos mig. Så nu ska jag ta hand om den över natten och släppa ut den imorgon. På så sätt har den hela dagen på sig att hitta ett bra ställe att övervintra på. Det här ska nock bli bra. 
Just nu sitter vi och myser med sån här musik . Hon envisas med att krypa på mig. Jag tror hon gillar mig.

Men ibland flyger hon iväg, så nu ska jag skapa ett trivsamt nyckelpigsfängelse.


/clara

Av cklara - 26 december 2011 20:32

Tjo allihopa två!
Det har varit rätt kass med inlägg de senaste dagarna. Jag kan ju inte ursäkta å Klaras vägnar men själv har jag varit fullt upptagen med att lyssna på gammal gubbrock och rita järnet. Jag massproducerar teckningar. Tänkte visa er lite när jag orkat fotografera bilderna. Alltså aldrig, troligtvis. Såvida jag inte känner för det.

Tills dess får ni nöja er med att ha ett liv och inte leva ut det genom mina och Klaras fantastiskt spännande äventyr. 


Hoppas alla har haft en bra jul och blablabla, gott nytt år och blablabla. Älskar er allihopa. Förutom om du är ett jävla as, då är du undantaget. Annars, pusspusspuss.

/claris 

Av cklara - 21 december 2011 18:45

Hejsan allihop!


Vill bara påpeka att bara 4 personer har röstat vad de tycker om vårt nya utseende. Och det är jättebra! Tack för de rösterna. Till er som inte röstat vill jag be er göra det. Omröstningen har ett par funktioner.


Dels för att ni ska få ha nåt att göra aktivt på bloggen och inte bara sitta och läsa på skärmen.


Dels så ska ni få chansen att säga er åsikt och faktiskt påverka. För detta är ju inte som på andra val och utvärderingar där det inte alltid känns som om man gör skillnad. Men här så är det två stycken cklaror som värderar era åsikter rätt så högt faktiskt. Så kom igen nu!


Kom ihåg att detta är ett babystep mot det riktiga utseendet sen och att det utseendet beror på hur ni röstat. För då ser vi att si o så många gillar så som det är nu, då ska vi inte ha fler eller färre bilder. Tillexempel.


stora kramar från


Tjatmoster

Av cklara - 20 december 2011 22:00

Sista dagen jobb imorgon innan jullov. Efter det ska jag ha mys med en kompis. Nu sitter jag och tittar på kommisarie Lewis med mamma och pappa och det är ju super,ys.


Spelade in ett telesvar idag, har inte haft det på länge för gillar inte när folk lägger på precis efter pipet så man får lyssna på lite prassel o sen klick. Nu var jag tvungen att lyssna på min uppenbarligen riktiga röst. Usch.. Om ni undrar så låter jag inte så egentligen. Jag låter liksom lite mörkare och knarrigare och mindre som min syster än den rösten ni hör. Inte för att min syster har nåt fel på sin röst, tvärtom, men det är inte den rösten jag är van vid att höra.


Håhåjaja, jag får stå ut med vetskapen att alla hör mig annorlunda än jag gör.


Kram!


PS. Ni har väl inte glömt att svara på omröstningen angående det här alldeles nya utseendet!?


Hejdåå!


//Klara


Av cklara - 19 december 2011 19:22

   
weheartit.com 


/clariz

Av cklara - 19 december 2011 16:21

  
Siesta-biljett i julklapp? Ja tack. 



/clara 

Av cklara - 18 december 2011 20:19

Jag har tidigare utlovat en ny bloggdesign. Trots att vi nu, som ni kanske ser, har skaffat oss en ny design(skapad av undertecknad) är den inte ens i närheten av den slutgiltiga. Vi ska få hjälp av min gode herr Malmström som enligt egen utsago är både teknik- och fotonörd. Jag tror jag pratar för oss alla tre- alltså mig själv, malmström och klara- när jag säger att jag tror det kommer bli asgrymt. 
Men det viktigaste är ju att ni blir nöjda, så fort den nya designen är klar vill vi ha massvis med kommentarer och feed-back. Då kan vi ändra och förbättra lite efter hand.

Pussar!
/clara 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Ny omröstning om utseendet. Berätta vad ni tycker, vi ser inga namn, bara procent och antal röster. So what do you think about our very new look?
 Merlins beard! I actually like this!
 Excuse me, this can´t be the right platform can it? (not really sure what my opinion is)
 I feel like being home.
  I feel like having to kiss that Voldemort guy (Oh no, not the younger version.)
 "It´s like magic!"
 I don´t feel like having to kiss that Voldemort guy but I feel like I dislike.
 "...then everything went cold, as though all the happiness had gone from the world."
 "And all was well."
 "Murder me, Harry."

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards